کد مطلب : 68821 تاریخ مطلب : 1399/10/09

نهم دي ماه روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت گرامي باد

نهم دي ماه روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت گرامي باد

امروز 9 دي (جدي) مصادف است با سالروز حضور عاشورايي مردم حماسه ساز و ولايتمدار ايران اسلامي در راهپيمايي 9 دي ماه 1388 که نقطه عطفي در تاريخ انقلاب و برگ زريّن ديگري در افتخارات مردم ايران محسوب مي شود.

حماسه 9 دي ، نماد عزّت، استقلال و بصيرت مردمي است که تا پاي جان براي حفظ اصول اسلام و آرمانهاي انقلاب ايستاده اند و با صداي رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دين آنها بايستد در برابرتمام دنياي آنها خواهند ايستاد.

روز نهم دي ماه در تاريخ انقلاب اسلامي با عنوان روز بصيرت» تبديل به يوم الله و ماندگار گرديد. در اين روز ماندگار و تاريخي ملت هميشه در صحنه ايران اسلامي، حماسه اي ديگر آفريد و دشمنان خدا و دينش را مأيوس و نااميد ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(دامت برکاته) را شاد کرد.

مي توان گفت نهم دي، روز غلبه جنود الهي بر جنود شيطان است. روز خروش ملت ايران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکني هاي عده اي غافل و يا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشوراي حسيني است.

روز نهم دي در واقع روز نه گفتن ملت ايران به سران فتنه و آري گفتن به نظام اسلامي و بيعت مجدد مردم با آرمان هاي والاي حضرت امام خميني(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامي است.

نیمتا روزنامه های صبح کشور