کد مطلب : 70086 تاریخ مطلب : 1400/02/08

آزادي 12 زنداني توسط اعضاي اتحاديه انبارداران شهرستان ري

به گزارش روابط عمومي اتاق اصناف شهرستان ري سيد محسن کشاورزي با اشاره به آزادي زندانيان تحت پوشش انجمن حمايت از زندانيان شهرستان ري اظهار داشت: در طرح کرامت امام حسن مجتبي 12 زنداني که محل سکونتشان در محدوده شهرستان ري مي باشد به همت اعضاي اتحاديه انبارداران پس از پرداخت مبالغ ديه آزاد شدند که 4 نفر خانم و 8 آقا هستند.

وي افزود: در سال هاي گذشته مبالغ کمک براي آزادي زندانيان در مراسم گلريزان جمع آوري ميشد اما امسال به واسطه شيوع بيماري کرونا و ممنوعيت تجمعات خيران از طريق فضاي مجازي پاي کار آمدند و مبالغ آزادي زندانيان جمع آوري شد.

رئيس اتحاديه انبارداران شهرستان ري در ادامه گفت: امسال براي هفتمين سال متوالي حمايت از زندانيان و خانواده آنها به صورت ماهيانه و همچنين در اعياد و مراسمات خاص انجام مي شود.

کشاورزي با بيان اينکه در ماه مبارک امسال و با همکاري اعضاي اتحاديه انبارداران تاکنون بيش از 1 ميليارد و 648 ميليون ريال کمک نقدي براي آزادي زندانيان جمع آوري شده است.


وي تصريح کرد: ميزان کمک‌هاي مردمي در زمينه تهيه مايحتاج نيازمندان و آزادي زندانيان نسبت به مدت مشابه سال گذشته به واسطه آسيب هاي ناشي از شيوع بيماري کرونا در جهت حمايت از قشر ضعيف جامعه افزايش 20 درصدي داشته است.


نائب رئيس اتاق اصناف شهرستان ري در ادامه تاکيد کرد: ابتداي سال 3 نفر از زندانيان به همت اتحاديه انبارداران آزاد شدند و 1100 بسته کمک معيشتي نيز تهيه و در ميان نيازمندان توزيع شد.
نیمتا روزنامه های صبح کشور